Kontaktujte nás

S/J servis

Stanislav Jiruška

Mohylová 1062/109

Plzeň 312 00

ičo:73754242


+420 774 820 411

servis@stanislav-jiruska.cz

                                      

                                                  VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY

Touto objednávkou zákazník objednává u zhotovitele seřízení servis a údržbu oken (dále jen "servisní práce") v rozsahu a za cenu dle objednávky nebo dle ceníku . Zákazník cenu uhradí v hotovosti-/platební kartou nebo fakturou servisnímu technikovi zhotovitele po dokončení servisních prací. Při změně rozsahu díla bude cena stanovena dle aktuálního ceníku zhotovitele. Podpisem servisního protokolu zákazník potvrzuje dokončení a převzetí díla v plném rozsahu a bez jakýchkoliv závad. Zákazník je povinen před podpisem servisního protokolu ověřit funkčnost a bezvadnost dodávky díla. Právo na uplatnění vad díla se nevztahuje na změnu díla způsobené jeho běžným opotřebením, působením klimatických podmínek, či nevhodným zacházením. Osobní údaje zákazníka uvedené v této objednávce a servisnímu protokolu jsou zhotovitelem zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a pro účely obchodních sdělení (byl-li souhlas udělen). Osobní údaje zákazníka zhotovitel uchovává po dobu nezbytnou k vyřízení objednávky a plnění archivační povinnosti, pro účely obchodních sdělení po dobu 5 let. Zákazník má právo požadovat, jaké osobní údaje zhotovitel zpracovává, vysvětlení, přístup, opravu, námitku proti zpracování a požadovat odstranění svých údajů (kontaktní údaje shora). Technik zhotovitele je oprávněným zástupcem zhotovitele jednat ve věcech technických a uzavřít tuto smlouvu včetně možných změn a převzetí ceny díla. Podpisem objednávky zákazník a zhotovitel potvrzují výše uvedené podmínky provedení servisních prací a s ujednáním všeobecných smluvních podmínek .